2010. szeptember 18., szombat

Megtérésem története röviden

Ha pontosan emlékszem, 1988. November 20.-án tértem meg egy Reinhard Bonnke nevû német evangélista videós igehirdetése után Budaörsön, a Hit Gyülekezetében. Ide elõször az anyám vitt el. Vallásos háttérbõl származom, elõtte 2 évig jártam katolikus templomba majdnem minden Vasárnap anyámmal. Előtte a megtérésemig pusztán vallásos tolerancia illetve egyfajta lojalitás (igen, egy gyerek is tud tisztelni valamit így) volt bennem Isten vagy a Biblia felé, viszon nagyon rettegtem Istentől. Azthittem, Isten egy hatalmas bíró, aki haraggal néz le rám, különösen akkor, ha bűnt követek el. Nem találkoztam Istennel, nem volt átélésem vele mindaddig, amíg meg nem tapasztaltam a Szentlélek erõteljes jelenlétét egy budaörsi istentisztelet során. Hihetetlen tekintélyt, egyfajta kristálytiszta szentségérzetet és Istenfélelmet éreztem annak az erőnek a közelében. Akkor nem értettem mi az, csak azt kérdeztem, "Istenem, ez meg mi?!?". Megtérésem után vettem a bűneim bocsánatát, 1989-ben megkeresztelkedtem vízben teljes bemerítéssel, majd pár hónappal később vettem a Szent Lélek ajándékát, a nyelveken szólást. Ha nem láttam volna a saját szememmel Szentlélek munkáját, azt erőt, azt hiszem ma sem lennék keresztény, max. csak némely templomot látogató valaki. Éppen ezért nagy hangsúlyt fektetek a kereszténységben Isten jelenlétének illetve a Szentlélek kitöltetésének hangsúlyozására szemben az üres vallásos viselkedéssel. Ezenkívül a vallás és a kereszténység közötti különbség megvilágítására és a Szentírás őszinte, eredeti értelmezésére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése